UTMANANDE

LYKKE gruppträningspass som märkts UTMANANDE, lämpar sig för personer som har erfarenhet av gruppträning. Vid effektiv träning kan du utmana dig själv ordentligt.

BODYATTACK

LesMills – konceptpass som utvecklar aerob kondition, uthållighet och explosivitet. Högpuls-, atletisk övning. Passet innehåller t.ex. massor av hopp, löpning, knäböj, armhävningar. Under passet ger dig coachen olika rörelsealternativ. Garanterat svettigt och effektivt!

Läs mer

BODYSTEP

LesMills - konceptpass som utvecklar koordination, syreupptag och uthållighet. Det roliga koreografiska passet utförs med hjälp av ett stegbräde; vi höjer pulsen, gör muskelträningsövningar och jobbar fram lite svett.

Läs mer

HIITTI

Cirkulär- eller batteriövning i hårt tempo med hjälp av den egna kroppens motstånd och tilläggsvikter. Under passet tränar du i din egen takt med timer. Övningen förbättrar muskelstyrkan och syreupptagningsförmågan. Lämpligt för vältränade personer.

Läs mer

INTERVALL

Ett fartfyllt och varierat pass med alternerande stegövningar och muskelträning. Under INTERVALL- passet utförs övningarna med hjälp av kroppsvikten och mindre tilläggsvikter. Stegdelarna innehåller koreografi. Ett roligt och svettigt pass!

Läs mer


GRIT Virtual

​​​​​​​LesMills-konceptets videopass. Intensiv 30-minuters högintensiv styrketräning som passar mer vältränade personer.

GRIT Athletic-passet fokuserar på att öka styrkan, smidigheten och hastigheten. Övningarna görs med hjälp av kroppsvikten och en stegbräda.
- Puls

I GRIT Cardio-passet utförs övningarna med hjälp av kroppsvikten. Passet är utformat för att förbättra syreupptagningen, öka snabbheten och förbränna kalorier.
- Puls

GRIT Strength-passet fokuserar på att stärka kroppens största muskler med hjälp av kroppsvikt,
skivstång och viktskivor.
- Styrka


BODYCOMBAT Virtual

​​​​​​​LesMills-konceptets videopass baserat på olika kampsporter. Passet utvecklar muskeluthållighet såväl som den aeroba konditionen och ger mer explosivitet, smidighet och snabbhet.
- Puls

VIDEOPASS HIITTI

​​​​​​​Cirkulär- eller batteriövning i hårt tempo med hjälp av den egna kroppens motstånd och tilläggsvikter.
Under passet tränar du i din egen takt med timer. Övningen förbättrar muskelstyrkan och
syreupptagningsförmågan. Lämpligt för vältränade personer.
- Puls