ÅTERHÄMTNING

ÅTERHÄMTNING-passen är lugnare pass som ingår i alla träningskalendrar. Övningarna ökar rörligheten och kroppskontrollen och hjälper till med återhämtningen. Återhämtnings-passet känns igen på blom-symbolen.

AIRYOGA (ILMAJOOGA)

En kombination av yoga och kroppskontrollövningar. De flesta rörelserna utförs med hjälp av ett stort tygstycke. Övningen hjälper dig koppla av, ökar rörligheten och utvecklar kroppskontrollen. Avslappning i början och slutet av passet.

Läs mer

YOGA (JOOGA)

Ett milt och lugnt träningspass i Värmestudion som ökar rörligheten, kroppsskontrollen och styrka. Passet kombinerar olika typer av yoga, bestående av enkla andnings- och rörelseövningar, stretching och avslappning. Under passet lär man sig koncentration och avslappning.

Läs mer

KROPPSVÅRD (KEHONHUOLTO)

Ett återhämtande pass som innehåller aktiva rörlighetsrörelser och stretching. Övningen ökar rörligheten och förhindrar förslitningsskador. Passet erbjuder möjligheten att utföra alla rörelser i ens egen takt. Lämpar sig för alla och ingår i allas träningskalender.

Läs mer

PILATES

Ett lugnt pass som särskilt stärker bålstyrkan och djupt liggande muskler. Pilates ökar rörligheten och förbättrar hållningen och kroppskontrollen. Övningarna görs i takt med din egen andning, så att du kan lära dig att koncentrera dig, koppla av och utföra rörelserna medan du lyssnar på din egen kropp.

Läs mer


VIDEOPASS YOGA (JOOGA)

Ett milt och lugnt träningspass som ökar kroppsstyrkan och -kontrollen. Passet kombinerar olika typer av yoga, bestående av enkla andnings- och rörelseövningar, stretching och avslappning. Under passet lär man sig koncentration och avslappning.
- Lätt

VIDEOPASS PILATES
​​​​​​​
Ett lugnt pass som särskilt stärker bålstyrkan och djupt liggande muskler. Pilates ökar rörligheten och
förbättrar hållningen och kroppskontrollen. Övningarna görs i takt med din egen andning, så att du kan lära dig att koncentrera dig, koppla av och utföra rörelserna medan du lyssnar på din egen kropp.
- Lätt

VIDEOPASS HÅLLNING
(RYHTI)

Hållnings-passen fokuserar på öppnande rörelser och lätt muskelträning. Passet ökar rörligheten och förbättrar hållningen och kroppskontrollen. Som redskap används till exempel en käpp eller hantlar, men de flesta passen görs utan redskap. Passet lämpar sig för alla.
- Lätt

VIDEOPASS STRETCHING (VENYTTELY)

Ett lugnt, återställande pass som inkluderar längre perioder av stretching. Lugnar, utvecklar rörligheten och eliminerar muskelspänningar. Vi rekommenderar att du gör en lätt uppvärmning före passet. Lämpar
sig för alla.
- Lätt


STYRKA

STYRKA-passen består av olika muskelträningsövningar som ökar muskeluthålligheten. STYRKA-passen känns igen på hantelsymbolen.

Läs mer


PULS

PULS-passen är medryckande med snabba övningar som förbättrar syretransportsystemet. PULS-passen känns igen på hjärtsymbolen.

Läs mer


FIILIS

FIILIS-passen är främst roliga, svettiga och bjuder på härlig stämning. FIILIS-passet känns igen på sneaker-symbolen.

Läs mer