HAASTAVA

LYKKE ryhmäliikunnan HAASTAVA-tunnisteella merkityt tunnit sopivat tottuneille ryhmäliikkujille. Tehokkaissa treeneissä pääset haastamaan itsesi kunnolla.

Bodyattack -tunti Vaasa

BODYATTACK

LesMills – konseptitunti, joka kehittää aerobista kuntoa, kestävyyttä sekä räjähtävyyttä. Korkeasykkeinen, atleettinen harjoitus. Tunti sisältää mm. paljon hyppyjä, juoksua, kykkyjä, punnerruksia. Tunnin aikana ohjaaja antaa liikevaihtoehtoja. Takuulla hikistä ja tehokasta!

Lue lisää

Les Mills Bodystep -ryhmäliikuntatunti Vaasa

BODYSTEP

LesMills-konseptitunti, joka kehittää koordinaatiota, hapenottokykyä sekä kestävyyttä. Hauskalla koreografisella tunnilla treenataan step-lautaa apuna käyttäen; nostetaan sykettä, tehdään lihaskuntotreeniä sekä saadaan hiki pintaan.

Lue lisää

Nainen punnertaa kahvakuulan kanssa HIIT-treenissä

HIITTI

Kovatehoinen kierto- tai patteriharjoitus oman kehon vastusta sekä lisäpainoja apuna käyttäen. Tunnilla treenaat omaan tahtiisi aikaa vastaan. Harjoitus parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä. Sopii edistyneelle liikkujalle.

Lue lisää

Kaksi naista hyppimässä ryhmäliikuntatunnilla

INTERVALLI

Vauhdikas ja vaihteleva tunti, jossa askellusosuudet sekä lihaskuntotreenit vuorottelevat. INTERVALLI-tunnilla harjoitukset tehdään kehonpainolla sekä pienillä lisäpainoilla. Askellusosuudet sisältävät koreografiaa. Hauska ja hikinen tunti!

Lue lisää


GRIT Virtual
LesMills-konseptin videotunti. Intensiivinen 30 minuutin korkean intensiteetin tehotreeni, joka sopii kokeneemmalle treenaajalle.

GRIT Athletic-tunnilla keskitytään lisäämään voimaa, ketteryyttä sekä nopeutta. Harjoitukset tehdään kehonpainolla sekä step-lautaa apuna käyttäen.
​​​​​​​-Syke

GRIT Cardio-tunnilla harjoitukset tehdään kehonpainolla. Tunti on suunniteltu parantamaan hapenottokykyä, lisäämään nopeutta sekä polttamaan kaloreita.
​​​​​​​-Syke

GRIT Strength-tunnilla keskitytään vahvistamaan kehon suurimpia lihaksia kehonpainon, levytangon sekä levypainojen avulla.
​​​​​​​-Voima


BODYCOMBAT Virtual
LesMills-konseptin videotunti, joka perustuu eri kamppailulajeihin. Tunti kehittää lihaskestävyyttä, sekä aerobista kuntoa ja tuo lisää räjähtävyyttä, ketteryyttä sekä nopeutta.
-Syke

VIDEOTUNTI HIITTI
Kovatehoinen kierto- tai patteriharjoitus oman kehon vastusta sekä lisäpainoja apuna käyttäen. Tunnilla treenaat omaan tahtiisi aikaa vastaan. Parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä.
Sopii edistyneelle liikkujalle.
- Syke