KESKITASO

LYKKE ryhmäliikunnan KESKITASO-tunnit ovat tehokkaita perustreenejä. Monipuolisesta tuntivalikoimasta löytyy sopiva tunti erilaisille liikkujille. Tunnit saattavat sisältää jonkin verran askelkuvioita sekä haastavampia liikkeitä.

Mies bodypump-tunnilla

BODYPUMP

LesMills – konseptitunti, ​​​joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja lisäpainojen avulla kehon suurimmat lihasryhmät. Ei askelkuvioita.

Lue lisää

ILMAJOOGA

Yhdistelmä joogaa sekä kehonhallintaharjoituksia. Suurin osa liikkeistä tehdään isoa kangasta apuna käyttäen. Harjoitus rauhoittaa, lisää liikkuvuutta sekä kehittää kehonhallintaa. Tunnin alussa ja lopussa rentoutus. Tunnille pukeudutaan kyynär-ja polvitaipeet peittäviin puhtaisiin vaatteisiin. Saavuthan tunnille meikittä sekä ilman koruja. Jos teet toisen treenin ennen tuntia, käythän suihkussa ennen Ilmajooga- tunnille osallistumista. Ei painorajoitusta. Tunti ei sovi raskaana oleville eikä korkeasta verenpaineesta kärsiville.

Lue lisää

Iloinen nainen kiinteytys-ryhmäliikuntatunnilla

KIINTEYTYS

Monipuolinen koko kehoa kiinteyttävä harjoitus, jossa vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan monipuolisesti koko kehon lihaksia. Lopussa venyttely.

Lue lisää


Neljä naista ryhmäliikuntatunnilla

REISI-PAKARA-VATSA

Tunnilla keskitytään muokkamaan keski- ja alavartalon lihaksia; vatsaa, pakaroita ja reisiä. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Työosuudessa vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely. Tunnista löydät sekä helpon, että keskitason vaihtoehdon.

Lue lisää

Sisäpyöräily eli spinning Vaasa

SISÄPYÖRÄILY

Tehokas hapenottokykyä sekä aerobista kuntoa kehittävä sisäpyöräilytunti. Tunnin aikana ohjaaja opastaa, kuinka pystyt itse säätelemään harjoituksen tehoa pyörän vastuksen avulla. Ohjaaja opastaa tarvittaessa pyörän säätöjen kanssa ennen tunnin alkua. Tunnista löydät sekä helpon, keskitason, että haastavan vaihtoehdon.

Lue lisää

Kaksi naista LYKKEn tanssi-ryhmäliikuntatunnilla

TANSSI

Hieman haastavampi, koreografisempi tanssitunti, jossa opetellaan Salsan, Bachatan ja Reggaetonin perusaskelia. Tunti sisältää myös helpompia koreografioita energian ja vauhdin ylläpitämiseksi.
​​​​​​​

Lue lisää


Mies tekemässä punnerrusta

TEHO

Tehokas, kokonaisvaltainen koko kehon treenitunti, joka lisää lihaskestävyyttä sekä parantaa hapenottokykyä. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan suurimmat lihasryhmät kierto- tai patteriharjoitteluna omalla paikalla aikaa vastaan. Harjoitusosio sisältää sekä kehonpainolla, että lisäpainoilla tehtäviä liikkeitä. Tunnin lopussa kehonhuolto-osuus, joka sisältää aktiivisia liikkuvuusliikkeitä sekä venyttelyä. Tunti ei sisällä askelkuvioita.

Lue lisää

TRX-vastusnauhoilla tehtävä tehokas koko kehon ryhmäliikuntatunti

TRX

Tehokas koko kehon treenitunti, joka lisää lihaskestävyyttä sekä kehonhallintaa.
Tunnilla käytetään TRX-vastusnauhoja. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan koko kehon lihaksia liikepari-, patteri- tai kiertoharjoitteluna. Tunnin lopussa venyttely. Tunti ei sisällä askelkuvioita.

Lue lisää

VATSA-SELKÄ

Vatsa-selkä-tunti parantaa ryhtiä sekä vahvistaa keskivartalon voimaa. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia. Ei askelkuvioita.

Lue lisää


ZUMBA

Hauska ja hikinen tanssitunti, jossa jokainen kappale sisältää oman koreografian. Latinalaiset ja kansainväliset rytmit tempaavat mukaansa ja tunnilla tärkeintä onkin hyvä fiilis ja hauskanpito. Sanallinen ohjaus on vähäisempää.

Lue lisää


VIDEOTUNTI KAHVAKUULA
Alkulämmittelyn jälkeen tehdään koko kehon harjoitus kahvakuulaa apuna käyttäen. Tunti vahvistaa kehon suurimpia lihasryhmiä. Valitsemasi kahvakuulan paino määrittää tunnin tehon. Lopussa venyttely.
- Voima

VIDEOTUNTI REISI-PAKARA-VATSA
Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään muokkamaan keski- ja alavartalon lihaksia; vatsaa, pakaroita ja reisiä. Vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely.
- Voima

VIDEOTUNTI SISÄPYÖRÄILY
Tehokas hapenottokykyä sekä aerobista kuntoa kehittävä sisäpyöräilytunti. Tunnin aikana ohjaaja opastaa, kuinka pystyt itse säädellä harjoituksen tehoa pyörän vastuksen avulla.
- Syke


VIDEOTUNTI TANSSI
Hauska, hikinen tanssitunti, jossa jokainen kappale sisältää oman koreografian. Latinalaiset ja kansainväliset rytmit tempaavat mukaansa ja tunnilla tärkeintä onkin hyvä fiilis ja hauskanpito. Sanallinen ohjaus on vähäisempää.
-Fiilis

VIDEOTUNTI VATSA-SELKÄ
Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia. Harjoitukset parantavat ryhtiä sekä vahvistavat keskivartalon voimaa. Ei askelkuvioita.
- Voima​​​​​​​


BARRE Virtual
LesMills-konseptin videotunti, joka koostuu balettiin perustuvista liikkeistä. Kehittää tasapainoa, lisää keski- ja alavartalon voimaa sekä parantaa ryhtiä
​​​​​​​-Voima​​​​​​​

BODYBALANCE Virtual
LesMills-konseptin videotunti. Rauhallinen harjoitus, joka yhdistää liikkeitä Tai-chista, Joogasta sekä Pilateksesta. Tunti vahvistaa lihaksia, lisää liikkuvuutta, ja rauhoittaa mieltä.

BODYBALANCE Strength-tunnilla keskitytään kehoa vahvistaviin liikkeisiin.
​​​​​​​
BODYBALANCE Flexibility-tunnilla keskitytään lisää liikkuvuutta tuoviin harjoituksiin.
-Palaudu

BODYPUMP Virtual
LesMills – konseptin videotunti, joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja lisäpainojen avulla kehon suurimmat lihasryhmät. Ei askelkuvioita.
- Voima


CXWORX Virtual
LesMills-konseptin videotunti, joka kehittää keskivartalon voimaa. Tunnilla käytetään apuna kuminauhaa sekä kevyitä lisäpainoja.
-Voima

RPM Virtual
LesMills-konseptin videotunti, joka parantaa hapenottokykyä sekä kestävyyttä. Vaihtelevalla sisäpyöräilytunnilla päätät itse tunnin tehon pyörän vastusta säätelemällä.
-Syke

SH'BAM Virtual
LesMills-konseptin videotunti, jossa tanssitaan, pidetään hauskaa ja haetaan hikeä pintaan. Tunnilla jokainen kappale sisältää oman koreografiansa ja eri tyyliset tanssit saavat sykkeen ylös.
-Fiilis