VOIMA

VOIMA-tunnit koostuvat erilaisista lihaskestävyyttä lisäävistä lihaskuntoharjoituksista. Voima-tunnin tunnistat käsipaino-symbolista.


Mies bodypump-tunnilla

BODYPUMP

LesMills – konseptitunti, ​​​joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja lisäpainojen avulla kehon suurimmat lihasryhmät. Ei askelkuvioita.

Lue lisää

Kaksi naista hyppimässä ryhmäliikuntatunnilla

INTERVALLI

Vauhdikas ja vaihteleva tunti, jossa askellusosuudet sekä lihaskuntotreenit vuorottelevat. INTERVALLI-tunnilla harjoitukset tehdään kehonpainolla sekä pienillä lisäpainoilla. Askellusosuudet sisältävät koreografiaa. Hauska ja hikinen tunti!

Lue lisää

Kaksi iloista aikuista käsipainot kädessä. Kiertoharjoittelu kuntosalilaitteita käyttäen.

KIERTOHARJOITTELU- Kuntosali

Monipuolinen kiertoharjoitus kuntosalin laitteita sekä pienvälineistöä apuna käyttäen. Tunnilla treenaat ohjaajan opastuksella omaan tahtiisi aikaa vastaan. Kiertoharjoittelu parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä. Lämmittele ennen tunnin alkua.

Lue lisää

Iloinen nainen kiinteytys-ryhmäliikuntatunnilla

KIINTEYTYS

Monipuolinen koko kehoa kiinteyttävä harjoitus, jossa vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan monipuolisesti koko kehon lihaksia. Lopussa venyttely.

Lue lisää

KULTAKERHO

60+ -ikäisen monipuolinen treenitunti vaihtelevalla sisällöllä, joka auttaa ylläpitämään ja kehittämään yleiskuntoa. Tunti antaa energiaa ja auttaa jaksamaan arjessa. Tunnin sisältö on suunniteltu ikääntyvien tarpeet huomioiden ja harjoitteet auttavat ylläpitämään toimintakykyä.

Lue lisää

Neljä naista ryhmäliikuntatunnilla

REISI-PAKARA-VATSA

Tunnilla keskitytään muokkamaan keski- ja alavartalon lihaksia; vatsaa, pakaroita ja reisiä. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Työosuudessa vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely. Tunnista löydät sekä helpon, että keskitason vaihtoehdon.

Lue lisää

Nainen kädessään käsipaino

RINTA-SELKÄ-KÄDET

Tunnilla keskitytään muokkaamaan ylävartalon lihaksia; rintaa, selkää, hartioita ja käsivarsia. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka saattaa sisältää jonkin verran askellusta. Työosuudessa käytetään vastuksena oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely.

Lue lisää

Mies tekemässä punnerrusta

TEHO

Tehokas, kokonaisvaltainen koko kehon treenitunti, joka lisää lihaskestävyyttä sekä parantaa hapenottokykyä. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan suurimmat lihasryhmät kierto- tai patteriharjoitteluna omalla paikalla aikaa vastaan. Harjoitusosio sisältää sekä kehonpainolla, että lisäpainoilla tehtäviä liikkeitä. Tunnin lopussa kehonhuolto-osuus, joka sisältää aktiivisia liikkuvuusliikkeitä sekä venyttelyä. Tunti ei sisällä askelkuvioita.

Lue lisää

TRX-vastusnauhoilla tehtävä tehokas koko kehon ryhmäliikuntatunti

TRX

Tehokas koko kehon treenitunti, joka lisää lihaskestävyyttä sekä kehonhallintaa.
Tunnilla käytetään TRX-vastusnauhoja. Alkulämmittelyn jälkeen treenataan koko kehon lihaksia liikepari-, patteri- tai kiertoharjoitteluna. Tunnin lopussa venyttely. Tunti ei sisällä askelkuvioita.

Lue lisää

VATSA-SELKÄ

Vatsa-selkä-tunti parantaa ryhtiä sekä vahvistaa keskivartalon voimaa. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia. Ei askelkuvioita.

Lue lisää



VIDEOTUNTI KAHVAKUULA

​​​​​​​Alkulämmittelyn jälkeen tehdään koko kehon harjoitus kahvakuulaa apuna käyttäen. Tunti vahvistaa kehon suurimpia lihasryhmiä. Valitsemasi kahvakuulan paino määrittää tunnin tehon. Lopussa venyttely.
- Keskitaso

VIDEOTUNTI REISI-PAKARA-VATSA

​​​​​​​Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään muokkamaan keski- ja alavartalon lihaksia; vatsaa, pakaroita ja reisiä. Vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely.
- Keskitaso

VIDEOTUNTI RINTA-SELKÄ-KÄDET

​​​​​​​Tunti alkaa alkulämmittelyllä, joka sisältää jonkin verran askellusta. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään muokkaamaan ylävartalon lihaksia; rintaa, selkää, hartioita ja käsivarsia. Vastuksena käytetään oman kehon painoa sekä kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely.
- Helppo

VIDEOTUNTI VATSA-SELKÄ

​​​​​​​Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Harjoitukset parantavat ryhtiä sekä vahvistavat keskivartalon voimaa. Ei askelkuvioita.
- Keskitaso


TAPAHTUMAKALENTERI

Tältä sivulta löydät LYKKEn tulevat ryhmäliikuntatunnit sekä tapahtumat. Tervetuloa mukaan!

Lue lisää