SYKE

SYKE-tunnit ovat mukaansatempaavia sekä vauhdikkaita hapenkuljetuselimistön kuntoa parantavia harjoituksia. SYKE-tunnin tunnistat sydän-symbolista.

Bodyattack -tunti Vaasa

BODYATTACK

LesMills – konseptitunti, joka kehittää aerobista kuntoa, kestävyyttä sekä räjähtävyyttä. Korkeasykkeinen, atleettinen harjoitus. Tunti sisältää mm. paljon hyppyjä, juoksua, kykkyjä, punnerruksia. Tunnin aikana ohjaaja antaa liikevaihtoehtoja. Takuulla hikistä ja tehokasta!

Lue lisää

Les Mills Bodystep -ryhmäliikuntatunti Vaasa

BODYSTEP

LesMills-konseptitunti, joka kehittää koordinaatiota, hapenottokykyä sekä kestävyyttä. Hauskalla koreografisella tunnilla treenataan step-lautaa apuna käyttäen; nostetaan sykettä, tehdään lihaskuntotreeniä sekä saadaan hiki pintaan.

Lue lisää

Nainen punnertaa kahvakuulan kanssa HIIT-treenissä

HIITTI

Kovatehoinen kierto- tai patteriharjoitus oman kehon vastusta sekä lisäpainoja apuna käyttäen. Tunnilla treenaat omaan tahtiisi aikaa vastaan. Harjoitus parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä. Sopii edistyneelle liikkujalle.

Lue lisää

Kaksi naista hyppimässä ryhmäliikuntatunnilla

INTERVALLI

Vauhdikas ja vaihteleva tunti, jossa askellusosuudet sekä lihaskuntotreenit vuorottelevat. INTERVALLI-tunnilla harjoitukset tehdään kehonpainolla sekä pienillä lisäpainoilla. Askellusosuudet sisältävät koreografiaa. Hauska ja hikinen tunti!

Lue lisää

KAMPPAILU

Kamppailupainotteinen tunti, joka nostaa sykkeen ja fiiliksen kattoon. Tunti sisältää hyppyjä, iskuja sekä potkuja. Mukana on myös keski- ja alavartaloa vahvistavia lihaskuntoliikkeitä. Tunnilla ei käytetä välineitä.

Lue lisää

Sisäpyöräily eli spinning Vaasa

SISÄPYÖRÄILY

Tehokas hapenottokykyä sekä aerobista kuntoa kehittävä sisäpyöräilytunti. Tunnin aikana ohjaaja opastaa, kuinka pystyt itse säätelemään harjoituksen tehoa pyörän vastuksen avulla. Ohjaaja opastaa tarvittaessa pyörän säätöjen kanssa ennen tunnin alkua. Tunnista löydät sekä helpon, keskitason, että haastavan vaihtoehdon.

Lue lisää


VIDEOTUNTI HIITTI
Kovatehoinen kierto- tai patteriharjoitus oman kehon vastusta sekä lisäpainoja apuna käyttäen. Tunnilla treenaat omaan tahtiisi aikaa vastaan. Parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä. Sopii edistyneelle liikkujalle.
- Haastava

VIDEOTUNTI SISÄPYÖRÄILY
Tehokas hapenottokykyä sekä aerobista kuntoa kehittävä sisäpyöräilytunti. Tunnin aikana ohjaaja opastaa, kuinka pystyt itse säädellä harjoituksen tehoa pyörän vastuksen avulla.
- Keskitaso