USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Miten liityn asiakkaaksi?
Voit ostaa asiakkuuden verkkokaupastamme osoitteesta kauppa.liikuntakeskuslykke.fi. Voit tulla aktivoimaan asiakkuuden myös asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun aukioloajat löydät osoitteesta xxx
Mistä näen ryhmäliikunta-aikataulun?
Ryhmäliikunta-aikataulun löydät mobiilisovelluksen alareunan kalenterikuvaketta klikkaamalla sekä LYKKE-verkkosivulta osoitteesta xxxx
Miten ilmoittaudun ryhmäliikuntatunnille?
Ryhmäliikuntatunnit löydät mobiilisovelluksen alareunan kalenterikuvaketta klikkaamalla. Valitse keskus, jonka ryhmäliikuntaan tyahdit ilmoittautua ja klikkaa tapahtumaa. Ilmoittautuminen ryhmäliikuntaan avautuu 12 h ennen tunnin alkua. Peruutathan paikkasi mikäli et pääse osallistumaan. Peruutuksen voit tehdä applikaatiossa viimeistään tunti ennen ryhmäliikuntatunnin alkua. Viimeisellä tunnilla peruutus tulee tehdä s-postilla, IG:ssä tai FB:ssä. Kun saavut keskukseen, klikkaa aina sovelluksen "Avaa ovi"-toimintoa, jolloin osallistumisesi tunnille vahvistuu automaattisesti.
Voinko maksaa liikuntaeduilla?
Verkkokaupassamme voit maksaa ensimmäisen kuukauden treenit sekä Epassilla, että Smartum-rahalla. Mikäli käytössäsi on joku muu liikuntaraha (Edenred, Tyky-setelit), tulee asiakkuus luoda asiakaspalvelussa.
Voimassa olevaa asiakkuutta voit maksaa kaikissa liikurahasovelluksissa. Valitse käyttöpaikaksi Liikuntakeskus LYKKE ja tee maksu. Kuittaamme tulevia laskujasi viimeistään seuraavana arkipäivänä ja lähetämme kuitin s-postiisi.
Miten voin tutustua keskukseen?
Mikäli haluat tehdä kierroksen tiloissamme, voit tulla paikalle koska tahansa asiakaspalvelun aukioloaikoina. LYKKE viikko-tuotteen ostamalla saat käyttää palvelujamme yhden viikon ajan. LYKKE viikon voit ostaa yhden kerran vuodessa. LYKKE kertakäynnin voit ostaa milloin vain.
Voinko LYKKEn asiakkaana ottaa ystävän mukaan treenille?
Ystävän tulee ostaa LYKKE kertakäynti tai LYKKE viikko päästäkseen keskukseen.
Miten irtisanon asiakkuuden?
Linkki irtisanoutumiseen löytyy LYKKE verkkosivulta osoitteesta xxxxx